youdecide.blogg.se

Min röst.

Hej

Kategori: Allmänt

Nu är jag i farten igen. Hela förmiddagar,  dagar, kvällar och nätter går jag runt och tänker på vad som stör mig och vad jag irriterar mig (som fan) på och därför tänkte jag göra en härlig liten lista om det för er. 
Nummer ett på den här listan är antagligen patetism om det redan är ett ord eller inte vet jag inte (jag har inte 'hunnit' googla det ännu) men oberoende av vad det kanske egentligen betyder så handlar det för mig, såklart, om att vara patetisk. Och är det något som jag avskyr så är det patetiska människor, usch. 
Nummero två på denna härliga lista är den där äckliga känslan som uppstår när man lyssnar på en låt och man hör artisten andas, det är så läskigt och geggigt på något sätt, usch. 
Och då var det nummer tre, kvälls bajsa, vem faan har tid för det när man ska sova. Inte jag iaf, men ändå är där en liten korv som bara inte vill stanna kvar tills morgondagen och den ger en inget val, usch. 
FYRA, blondisar. Då menar jag inte bara blondiner utan TRÖGA människor. När jag set eller träffar dom tänker jag 'du är inte ett litet barn längre, det kanske var gulligt att vara lite efter när du var barn men när du är över 20 är det bara PATETISKT, väx för upp för faan', usch.
fem, tjocka människor. Alltså tjocka, inte överviktiga. Allvarligt, vad tänker dom med? Fettet eller? Det kom faktiskt en tid i mitt liv då jag, bara för en sekund, tänkte 'varför inte bara äta, bli fet och ligga i en säng' sen kom jag på att jag skulle behöva hjälp efter kvälls bajset, och jag ser ju faktiskt bra ut, så varför förstöra my pretty face? Men varför göra så med sitt liv, usch. 
S.e.x. Utländska människor, som för övrigt, sakta men säkert, börjar ta över Sverige och det som den svenska mänskligheten byggt upp under miljontals år, vilket för övrigt är typ bidrag till miljö problem och inbrott, men iaf, usch. 
Su, 'duktiga människor' hah, vilket skämt, ni är ju bara för roliga, när ska ni inse att ni också skiter diarré? usch 
Och sist men absolut inte minst, nummero åtta, och det är fis människor. Dom som bara är 'usch och fy'. Sluta tramsa och bete er som folk. Hur PATETISK får man vara? Usch 
Tack för mig, hej, usch.

Kommentarer

  • Carina säger:

    Skrattar så tårarna rinner 😂
    Härliga Julia, tack för det!!!
    Det behövde jag ❤ 👏 👍

    2015-01-07 | 00:33:26
    Bloggadress: http://sprangdinagranser.com
  • Carina säger:

    Skrattar så tårarna rinner 😂
    Härliga Julia, tack för det!!!
    Det behövde jag ❤ 👏 👍

    2015-01-07 | 10:59:24
    Bloggadress: http://sprangdinagranser.com

Kommentera inlägget här: