youdecide.blogg.se

Min röst.

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Godmorgon, vaknade av kramp i benet, trodde för ett tag att jag skulle behöva amputera bort det men nu är allt lugnt. 💃

Idag tänkte jag berätta om mina dagar, som i stort sett ser lika dana ut. 
Vakna, alltid lite försent så hinner inte äta frukost. 🍼
Gå/cykla till bussen.
Buss, i 40-50 minuter varje morgon, och då snackar vi packad buss vissa dagar, Gud vad trevligt. 🚍
Sen skolan timme efter timme, sen runt 10-11, ett meddelande från universum. Det låter lite "to good to be true" men det är sant, igår var det bäst, såg ut så här 

Och som ni ser har jag bara klistrat in texten, men det är inte jag som skrivit det till mig själv, jag förstod inte ens det så fick översätta på Google. 
Sen några till timmar i skolan, sen vänta på bussen i oftast en halvtimme. 
Bussresa hem, 40-50 minuter, och då är bussen alltid packad. 
Gå/cykla hem från bussen. 
Äta när jag kommer hem.
Plugga lite piano.
Sova. 
Dag in och dag ut, väldigt kul, den första veckan iaf.
Men ja, så ser det ut. 😊 
Idag är jag på stålande humör så tänkte avsluta med ett littet quote från Ellen, "I've always said, I like my coffee like I like my men… I don't drink coffee."

--Ellen

Gud vad jag älskar Ellen, och jag håller helt med! 
Det var allt för nu, tack för mig, hej. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: