youdecide.blogg.se

Min röst.

Fakta om mig

Kategori: Allmänt

Jag tänkte ge er lite fakta om mig själv, det kan ju alltid vara roligt, om inte annat för mig själv. 

Jag gillar pingviner och french bulldoggs, elefanter och ugglor. 
Jag gillar inte när människor berättar för mig vad jag ska göra, jag gör allt på mitt sätt, ta det eller gå. Jag gillar inte heller när folk skrattar åt mig eller rättar till något som jag gjort. 
Jag gillar tatueringar, och konst, vilket jag tycker är lite samma sak. 
Jag gillar inte mobbare, dom kan dra åt fanders och dom jävlarna borde skämmas i hela sina liv. 
Jag gillar mini cooper. 
Jag gillar inte när människor pratar illa om andra, jag gillar inte heller människor som pratar för mycket om sig själv. 
Jag gillar kläder och mode och gör min egna tvist på det hela och är väldigt nöjd med det. 
Jag gillar inte fulla människor som stryker i stan, dom kan hålla sig hemma eller i skogen. 
Jag gillar att läsa böcker. 
Jag har mer och mer börjat acceptera och älska mig själv för den jag är. 
Jag kan vara kall och bitchig men jag har en insida också. Och jag är känslig som fan, jag börjar inte gråta om någon petar på mig men jag har nära till mina känslor.
Jag gillar utmaningar och har börjar med att försöka säga "ja" till allt, istället för att jämt ta den enkla vägen. 
Jag klarar av smärta och gillar att framstå som badass. 
Jag bryr mig mycket om andra människor och vill gärna hjälpa dom som behöver hjälp. 
Det var allt jag kunde komma på, och jag hittade en grym bild till detta inlägg. En 'pinbull', det lät lite snuskigt, men men. Tack för mig, hej. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: