youdecide.blogg.se

Min röst.

Bad hair dag? Nah och pinsamt och Facebook

Kategori: Allmänt

Satt på bussen och skrev på en läxa på paddan och först när jag var klar och låste paddan insåg jag att jag hade haft ljudet på hela tiden. Så det irriterande ljudet som låter när man skriver, yep, det lät hela tiden. Ett ord: pinsamt. Och antagligen jävligt irriterande för den främmande människan som satt jämte mig så snällt utan att säga ett ord om det. Jag menar, jag hade ju märkt det om jag inte hade varit inne i min musik. Men jag antar att jag bjuder på den pinsamheten på morgonen, det var ju trots allat morgon. 

Idag tog jag tillbaka min Facebook för första gången på några månader, inte för att jag saknar det eller är nyfiken på alla andras liv, nej jag har nog med mitt eget, men för den anledningen att dela ett inlägg som delats över femtusen gånger på typ tre dagar och jag var bara tvungen att vara en av dom som delade det vidare. För att läsa inlägget, som handlar om min lillebror (skrivet av våran storebror) och att han varit mobbad och utfryst i hela sin skoltid, och dela vidare gå in på min Facebook vetja, Julia Månsson, det finns väl några stycken men jag är den som ser ut som mig.  Det är dags att saker och ting händer här i vårt land, mobbing borde inte tillåtas, inte i någon form. Och förhoppningsvis är en ljusare framtid påväg för min lillebror. Så fortsätt dela och visa att ni bryr er. ❤️

Bad hair day? Nah
jävlar alltså, idag var en bra hårdag. Bjuder ju för fan till och med på en bild på mig själv, då är det en bra hårdag! 
Tack för mig, hej. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: