youdecide.blogg.se

Min röst.

Tråk

Kategori: Allmänt

Tråkigt när man kommer till skolan och bara vill hem igen. När man tror att det ska bli en förändring efter tre tråkiga skolår så är det mestadels samma tråkiga, jobbiga känsla. En känsla som får mig att känna efter i varenda kroppsdel och hoppas på att jag har ont någonstans så jag kan åka hem igen. Antagligen så är det något fel på mig men isf i hjärnan för att jag aldrig helt trivs eller är nöjd och det kan man ju inte använda som en anledning för att åka hem, även fast jag gärna hade gjort det. Jag får väl helt enkelt tänka på barnen som inte har en skola att gå till och bara vara nöjd. Även fast det vissa dagar är jävligt svårt. Men det är bara att bita ihop och gå igenom det. Balle. Jag bjuder iaf på en fin bild. 
Tack för mig, hej. 🙇


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men gumman då :( Jobbigt att känna så! Men fortsätt kämpa...det gör du så bra :-) Och fortsätt blogga, vilket du också är bäst på <3 Och bilden...bara njuter!!! Älskar dig massor <3 <3 <3

    2014-10-01 | 08:34:59

Kommentera inlägget här: