youdecide.blogg.se

Min röst.

Studiedag

Kategori: Allmänt

Så här kan en studiedag ute i skogen se ut, i både bilder och ord. 

Vaknade vid halv sju av en rätt så högljudd lillebror, låg kvar i sängen till 12 och tog sedan en dusch. Sen tänkte jag att en sväng med cykeln vore väldans trevligt. Ungefär eller snarare exakt såhär såg den svängen ut, med kameran i högsta hugg samtidigt som jag for fram i farligt snabb fart, och styrde med bara en hand, jag kunde dött men för er gör jag allt.
Ja, såå roligt är det. 

Hittade ett träd, det var svartvitt av någon anledning, coolt ändå. 

Mina fötter, som i och för sig var med under hela turen men ändå. 


En gunga. 


En väldigt fin pinne. 


En jävlig backe som var jobbig att ta sig uppför och eftersom att jag stannade mitt i för att ta ett kort så blev den plötsligt värre. Ja, som ni förstår så var jag rätt så uttråkad på min cykeltur. Jag menar, samma hus, samma träd, samma grannar, vissa är faktiskt trevliga och andra är mindre trevliga. 
Sen när jag inte pallade cykla mer så möttes jag av mamma och syster som direkt tog bort säkert 7% uttråkning, jag fick till och med en uggla som bytar färg och
En underbar bok som jag ser så mycket framemot att läsa. ( så vet ju egentligen inte om den är underbar ännu, men vi får helt enkelt anta det). Där försvann ytterligare 75% uttråkning. 



Och sist men absolut inte minst. Smsade väldigt moget med min underbara systerson, haha. 😊💩 
Tack för idag studiedag, det var roligt att träffas men nästa gång åker jag nog till stan. Tack för mig, hej. Prutt 💩

Kommentarer


Kommentera inlägget här: